רשימת תפוצת מיילים

מתגבש רעיון רשימת מיילים לצורך עדכון שוטף של ארועים ועוד בישוב.

מי שמעונין נא למסור לי   כתובת דוא"ל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת את המייל שלו או לרונית במועצה.

בברכה צברי אבשלום

מתנדב החודש

גן המייסדים יוצא לדרך

בימים אלו מתחילים להקים את גן המייסדים (בין הגנים,מתנ"ס והמגרש המשולב)
עבודות אלו ימשכו כ 5 חודשים פרטים על תכולת הגן בהמשך
בברכה

רשמים מטיול עין בוקק

עין בוקק (ים המלח)

דרכי הגעה:
נוסעים על כביש 90,  כביש ים המלח, פונים לתוך מתחם המלונות(בכניסה הצפונית) בעין בוקק, ממשיכים עם הכביש ובכיכר הראשונה פונים ימינה,
עולים עם הכביש כ- 100 מ' מחנים את הרכב במגרש החניה בצד ימין. מערבה מעט, מצד שמאל ישנה ירידה למסלול, עוברים דרך מנהרה לתחילת המסלול.
ישנן שתי אפשרויות: הליכה במסלול הרטוב בציר הנחל או במסלול היבש ברובו לצד הנחל.
אורך המסלול: 1.2 ק"מ בדרך המסומנת בשחור ומגיעים לבריכות המים בנחל בוקק ולעין בוקק.
דרגת קושי: קלה ,מתאים למשפחות.
המלצות : המקום מוצל ומתאים גם לימים חמים.
              המעיין זורם בכל עונות השנה (מים רדודים)
              ההליכה בנחל יפהפייה.             .
              חשש לשיטפונות בחורף.

כנרת  ואבשלום צברי

טיול עם מים קרוב לבית:

המצלתי נוגעת למקום מופלא ,בטירת הכרמל ( דרומית לחיפה ).
נוסעים בכביש 4 צפונה ,עד לכניסה הדרומית לטירת הכרמל.פונים לתוך טירת הכרמל וממשיכים ישר עד לככר בה אפשרית הפנייה ימינה או שמאלה ופונים ימינה. מיד לאחר מכן פונים שמאלה וממשיכים מזרחה עד לככר אשר משמאלה נצב בי"ס שנבנה בחסות מפעל הפיס(יש שלט).נא להחנות הרכב ולהתכונן להליכה של כחצי שעה.
להצטייד בשתייה מרובה ,כובע בוודאי לימים חמים ,פנס עמיד במים ,נעליים להליכה במים ובגדי החלפה למפונקים.
תחילת המסלול ,עולים על הגבעה שלפנינו,עוברים ליד מבנה נטוש ויורדים בצד שני לכיוון הוואדי. מתחברים למסלול כחול ובהמשך שחור ולאורכו ממשיכים עד להגעה לשתי ניקבות מדהימות:
1. נקבה פתוחה בה ניתן ללכת כעשרים מטרים,ממש רואים את הנביעה של המים וכן מדשדשים במים ,לאורך המסלול יש מאובנים מופלאים...יפהפה
2 . נקבה סגורה ,נדרש מאמץ בכדי להכנס דרך החלון הקטן....אקרובטיקה נדרשת ומיד נכנסים למים קפואים ומערה חשוכה.חייבים ללכת בכריעה ולכן המים מגיעם עד הכתפיים,נכנסים כחמישים מטר פנימה חוויה נחמדה.עומק המים כמטר!!
הנאה מובטחת למספר שעות ביום חם.